بو کنین!!بوش میاد
حتی با شیطونیای وقت و بی وقت ننه سرما بازم بوش میاد
از جنب و جوش های بیرون از خونه میشه فهمیدش
از خریدای عید،سفره هفت سین،ماهی قرمزا،لباسای عید
یه کمی چشماتون رو بگردونید!!!
دو تا چشم معصوم نمی بینید؟زل زده بهتون
اگه دختر باشه دلش پیراهن نو میخواد و اگه پسر باشه دلش یه بلوز وشلوار نو
حواسمون هست به این جفت چشما وقتی برای خرید میریم بیرون؟
به معصومیتشون؟که اگه خوشحال بشن میتونیم صدای خنده خدا رو هم بشنویم
یه کمی بریم جلوتر،عید شده و سال تحویل
یه سری عید دیدنیا هست که از همه بیشتر مزه میده و میچسبه
یه سر خونه سالمندان رفتن
حتی اگه آجیل و شیرینی و مبل راحت نباشه توش
یه سر گلزار شهدا رفتن
حتی اگه استقبال کننده ای نداشته باشی
عید با این کارا قشنگ تر میشه وبهار سبزتر
یادمون نره به نیت تک تک روزای سال دیگه دعای یا مقلب القلوب بخونیم
یادمون نره سر سفره و وقت سال تحویل دعای برای ظهور رو
یادمون نره هم دیگه رو دعا کنیم
سال 90 تموم شد با همه بدیاش ویه ذره خوبیاش!!
یا محول الحول و الاحوال،حول حالنا الی احسن الحال
سال نو همگی مبارک
اَللّهُمَّ اجْعَلْ مَحْياىَ مَحْيا